Pages

Sweater weather

Projekt vymyslela Táňa.



Sweater weather... tohle slovní spojení se mi opravdu líbí. Je to takový hezký název pro podzim a vlastně i pro zimu. Docela je mi líto, že není takový speciální hezký název pro toto období i v češtině, ale co naděláme. Aspoň, že můžeme používat  tento výraz.

Jak už je v samotném názvu vidět, je tohle pochmurné počasí to pravé na svetr. Hlavně proto, že i když je teprve listopad, mám dost často pocit, že za chvíli zmrznu. Problém tepla by sice vyřešila i mikina, kterou také dost často nosím, ale svetr je svetr. Je to něco do čeho se můžete zachumlat. Já mám svetrů docela dost, ale pořád tahám jeden... a je to na něm vidět.

Ale sweater weather přece není jen o nošení svetrů. Je to takové období pohody, kdy jste zachumlaní doma v teple a popíjíte čaj nebo kávu. No u mě tedy spíš čaj nebo capucino (nebo limonáda :D) a k tomu samozřejmě nějakou tu dobrotu. Na podzim sušenku a v zimě už hezky cukroví.

A k tomu všemu samozřejmě nějakou dobrou knihu. Bez té by to přeci nebylo žádné sweater weather. Kniha je jednoduše základ. Nejlépe nějaká pořádná bichle o stovkách stran, kterou nemůžete dostat z hlavy ani v noci. A pokud náhodou žádná taková jedinečná kniha není, tak dlouhou chvíli doplní seriály či filmy. Těch je stejně jako knih opravdu hodně. 

Období podzimu a zimy je doopravdy to nejlepší období na čtení a sledování seriálů. Je pravdou že číst a sledovat se dá v každém období, ale k tomuhle to prostě vyloženě patří. I když to zní opravdu poklidně a příjemně a z velké části to tak je, má to jeden háček. I ve svetrovém počasí se musíte učit/chodit do práce. Ale takovou menší nepříjemností si náš příjemný odpočinek nenecháme zkazit. Nebo snad ano?

2 komentáře:

  1. Já mám tohle období hrozně ráda, samozřejmě nejlepší je to ve svetru doma u okna, s horkým čajem nebo kávou a knížkou. Venku bylo sice pár prvních dnů hezky, ale brzo se to dost zkazilo a začala hrozná zima a to už zase moc nemusím :D Já jsem hrozný blázen do svetrů, takže si tohle období dost užívám, ale samozřejmě jenom tak jak to jde, vzhledem k té zimě. Jinak s tebou naprosto souhlasím, je to nejlepší období na čtení a sledování seriálů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Špatné je, že v tomhle období musíme ven :D Upřímně, je nějaké období, které není jako dělané na čtení a sledování seriálů? :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)