Pages

Mé oblíbené vánoční filmy

Autorkou projektu je Táňa.




Tohle téma je pro mě hodně těžké, jelikož si ho nemůžu přizpůsobit podle sebe a musím v podstatě odpovědět otázku. Ale s otázkami mám docela problém. Kdybych si jen tak z ničeho nic začala psát seznam mých oblíbených vánočních filmů, napadly by mě jich nejspíš desítky. Jenže teď se mi vybavil akorát jeden a marně přemýšlím nad dalšími. Jeden je ale přeci jen lepší než nic a tak začnu jím a zatím co o něm budu psát si snad vzpomenu na další.

Mým úplně nejoblíbenějším filmem je Láska nebeská. Tu musím o Vánocích jednoduše vidět, i kdybych kvůli ní měla vstávat ve tři ráno nebo zmeškala nějakou premiéru. Nevím proč je zrovna Láska nebeská mým nejoblíbenějším filmem, možná že ta komplikovanost, která mě na ostatních filmech odrazuje se mi tady líbí. A nebo za to může ten samý člověk, kvůli kterému jsem se na film vůbec podívala Alan Rickman.

A už se mi vybavil druhý film nebo spíše několik ztvárnění jednoho filmu. Určitě znáte Vánoční koledu od Dickense. I když jsem to nikdy nečetla (ano, hodlám to v budoucnu napravit), tak zfilmovanou podobu miluji. Mám přesně tři filmy, které mi nikdy neuniknou. 

První z nich není film, spíše animovaná pohádka. Jmenuje se jednoduše Vánoční koleda a já ji mám na DVD, takže si ji pouštím kdykoliv, když mám náladu. 

Dále Vánoční duch což je moderní filmové pojetí tohoto příběhu a já jsem na něj narazila vlastně jen díky tomu, že v tomto filmu hraje Ashley Benson. Ale mám ho opravdu moc ráda a také jsem ho měla jednu dobu na DVD, jenže jsem to tehdy pouštěla tak často, že mi film začal blbnout.

A jako poslední je tu film, který jsem objevila asi teprve před rokem a to Bejvalek se nezbavíš. Ačkoliv to podle názvu nevypadá, je to opravdu film na motiv Dickense a stejně jako předchozí film je to romantika, ale zároveň i komedie. A to opravdu povedená.

Asi vás překvapuje, že jsem se nezmínila o filmech Sám doma. To proto, že už jsem filmy viděla tolikrát, že pro mě nejsou úplně na žebříčku priorit, ale vždycky když vidím, že mají jeden z těch filmů dávat, tak si ho pustím. Tedy pokud mě zrovna nebolí v krku, to by byla sebevražda. Vždyť víte, jak to s Kevinem je. Jakmile si ho pustíte, nedokážete se přestat smát ani, kdyby vám někdo nabízel miliony.

Teď už k filmům, které jsem ještě neviděla, ale určitě se na ně chci mrknout. Opět bych vám jich řekla víc, kdybych měla po ruce vánoční program. S tím jak je pohádek a filmů o Vánocích hodně opravdu nemohu stíhat všechno a tak je ještě spousta příběhu, kterou musím vidět. Navíc určitě přibudou nějaké novinky. Teď si ale uvědomuji jen jeden film, který jsem ještě neviděla a nutně ho potřebuji vidět. Tím filmem je Grinch. Jestli vás překvapuje, že jsem ještě nikdy neviděla tuhle vánoční klasiku, nedivím se. Já už se na něj chci podívat asi tři roky a pořád jsem se k tomu nedostala. Snad tyhle Vánoce.

4 komentáře:

  1. Vánoce bez Kevina a Grinche by nebyly Vánoce :D ... stejně jako Vánoční koleda, ta taky nesmí chybět :) ... ty ostatní filmy ani neznám, takže nemůžu posoudit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvědomuješ si tu ironii tohoto prohlášení, že ano? :D Určitě se zkus podívat, jsou dobré :)

      Vymazat
  2. Lásku nebeskou jsem upřímně řečeno ani neviděla, ale hrozně se těším, že si to letos pustím. Viděla jsem na to pár ukázek, a vypadá to super, hlavně jsem zvědavá na Alana Rickmana, nebo na malýho Thomase <3 :D
    Když na to tak koukám, jediný film, který jsem viděla ze všech těch, které jsi zmínila je Sám doma :D Můj nejoblíbenější vánoční film je Vánoce naruby a pak Santa Claus, každopádně letos mám v plánu zkouknout spoutu dalších, které jsem zatím neviděla, tak se to třeba rozroste :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle rok se na ní kouknout musíš! Věř mi, že si ji zamiluješ :)
      Vánoce naruby mám taky ráda, ale nejoblíbenější film to není :D
      Jo, to u mě se to taky dost rozroste... jen co se mi dostane do rukou vánoční program :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)