Pages

Kam jít?

Nebe, peklo, ráj. Nebe, peklo, ráj. Kam jen půjdu já? Na výběr mám jako jedna z mála, ale kam jen jít? Pro někoho snadné rozhodnutí, pro mě skoro nemožné. Mohu jít do nebe a stát se andělem. Budu mít věčný život a všem pomáhat. Nebo mohu jít do pekla. Budu mít též věčný život a všem život stěžovat. Nebo mohu jít do ráje a žít na věky v blahobytu, ale sama jen s hadem po boku. A tak volím poslední možnost. Možnost, o které nevím, co mi přenese. Jestli štěstí nebo smutek. Samotu či přátelství. Půjdu na místo zvané Zem.

6 komentářů:

  1. Zaujímavé, páči sa mi ten začiatok, ale ten koniec mi k tomu až tak nesadol, vyberala by som z prvých troch možností :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si Zem také nevybrala, ale stejně jsme tu všichni skončili a nic s tím nenaděláme :D :(

      Vymazat
  2. Opět moc povedený drabble, máš super nápady :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se naopak líbí ten konec. Ne že by ten začátek nebyl špatný. =) Povedlo se ti to celkově. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Asi jsem měla udělat dvě drabble. Jedno na motiv konce a druhé na motiv začátku :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)