Pages

Dlouhé zimní večery #4


Dlouhých zimních večerů jsem se účastnila poslední tři roky. A jsem velmi ráda, že je Táňa připravila i na tento rok, jelikož si podzim bez nich už ani neumím představit.

Myslím, že je vám všem tento projekt známý, ale pro jistotu bych měla zmínit o čem je. Jde o to, že na každou neděli je určené téma  na které se má napsat článek. Jak článek pojmeme je jen a jen na nás. A teď už k tématům.


1.11.2015 - Není příšera jako příšera 
8.11.2015 -  Sweater weather 
15.11.2015 - Mé oblíbené vánoční filmy 
22.11.2015 - Kniha; dárek, který vybírám nejraději 
29.11.2015 - Čaj, zapálená svíčka  a dojemná kniha 
6.12.2015 - Dear Santa Milý Ježíšku 
13.12.2015 - I want to kiss you under the mistletoe (I don't care you're fictional) 
20.12.2015 - Štědrý den s knižními hrdiny 
27.12.2015 - Next Year? Well... | Mé novoroční předsevzetí 

6 komentářů:

  1. Zaujímavé témy, už sa teším na články :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty témata jsou vážně zajímavé, jsem zvědavá jaké články na ně vymyslíš. =)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem nad tím přemýšlela, ale znáš mě, kdykoliv se do něčeho takového připletu, nikdy to nedokáži splnit, takže nakonec radši ne :D Ale je to skvělý projekt, takže se těším na tvoje články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což je škoda, docela by mě tvé články zajímaly :(

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)