Pages

Čaj, zapálená svíčka a dojemná kniha

Autorkou projektu je Táňa.



Mám dojem, že dnes se od tématu úplně odejdu, ale nevadí. Jak všichni víte, je dnes první adventní neděle... no všichni... já bych si toho asi nevšimla, kdyby mi to od rána nehlásal Facebook. Nějak pro mě adventní neděle nic moc neznamenají.

Každopádně většina lidí dnes pálí první svíčku na adventním věnci. Nebo si pálí nějakou úplně jinou svíčku jen tak pro radost. Já nejsem nějaký velký fanda svíček. Mám doma jednu s vůní pomeranče a tu jsem nikdy nezapálila, jelikož voní i tak. Chápu, že někdo má rád pálení svíček a tu vůni, ale zrovna já nejsem moc velkým fandou ostrých vůní...

A dále tu je tedy čaj. Ten jsem zrovna dneska neměla, ale mám čaje ráda. Jenom si je nedělám tak často, protože si ho většinou udělám, pak zapomenu, že jsem si ho udělala a když se k němu dostanu je dobrý akorát na to, abych ho vylila. 

Dojemná kniha... i v tomto bodu jsem se dnes dost lišila. Knihu jsem sice četla, ale první díl Magisteria rozhodně není dojemný... aspoň ne v pravém slova smyslu.

I přesto, že jsem dnes nepila čaj, nezapálila svíčku a nečetla dojemnou knihu si myslím, že tahle kombinace je hodně dobrá. Je to takový ten pravý podzimní relax. A i když to není zrovna relax pro mě, doufám, že pro vás jo.

A co že jsem tedy vlastně dělala první adventní neděli? Když to shrnu, tak jsem si četla Magisterium, koukala na seriály a Harryho Pottera. Dále jsem pak trochu uklízela v počítači, pokoušela se dělat (docela marně) prezentaci na Veřejku a učila se občanku (také docela marně). Ale jelikož dne ještě není konec, mám v plánu ještě nějaké to psaní recenzí, další učení a koukání na superstar.

Uznávám, že tohle asi není článek podle vašich představ, ale popravdě jsem doopravdy nevěděla, co napsat a tak jsem jednoduše splácala padesát témat pod sebe. Pokusím se to příště napravit.

A co vy? Slavíte nějak advent? Zapálily jste svíčku na věnci či nějakou "obyčejnou" svíčku? Co jste četli za knihu? A vlastně, co jste dělali celý den?

3 komentáře:

  1. Pekný príspevok :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na moju Giveaway- http://leekralova.blogspot.sk/2015/11/giveaway-ahojte-dnes-mam-pre-vas.html#more

    OdpovědětVymazat
  2. Advetný veniec máme každoročne, je to pekná tradícia :-) A celkovo mám rada sviečky, kedysi som ich zbierala, dnes už menej :D Čaje mám tiež rada, sú super, najmä v zime :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My na tradice moc nejsme a ani mi to nijak moc nevadí. Super jsou jen by to chtělo, aby nikdy nevychladly :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)