Pages

101 mandal pro krásný den #10

Příště, až budu chtít vytvořit nějaký projekt, nechám si od někoho poradit s otázkami, abych vůbec věděla jak na ně odpovědět, nebo na ně neodpovídala pořád to samé. Už vám některé mé odpovědi musí lézt na nervy.

Jako obvykle jsem mandalu barvila při seriálu. Vždyť mě znáte, jakmile si v notebooku pouštím český seriál, musím při tom něco dělat. Uklízet, psát povídku, učit se nebo vybarvovat mandaly. Ale jelikož jsem je poslední dobou začala barvit na přeskáčku (i když vám je tu dávám popořadě tak, jak jsou v "knize") pomalu ztrácím přehled o tom, u jakého seriálu jsem je barvila. Tuším však, že tuto jsem vybarvovala při sledování Sběratelů kostí někdy v září nebo v říjnu. Už si však nevzpomenu, při které sérii.

Hodně mandal mi prvotně připomíná květinu. Sice by se možná daly vybarvit i jinak, ale já je většinou vybarvím podle toho, co mi připomenou v prvním okamžiku. Tady, jak můžete vidět jsem zvolila velkou květinu v odstínech fialové a menší lístky, jak jinak než v odstínech zelené.

Samochvála smrdí, to všichni víme. Ale zrovna na této mandale nemůžu najít nic, co by se mi nelíbilo. Jsem s ní tedy opravdu spokojená, je jedna z mála, která se mi, podle mě, opravdu povedla.






10 komentářů:

  1. Fialovou já ráda, takže se mi mandala líbí, ale mám pocit, že mi tam něco chybí. Možná ještě jedna barva...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám fialovou ráda :) Úplně jiná barva nebo odstín?

      Vymazat
  2. Krása :) Já teď ujíždím na omalovánkách strašně moc. Nebo teda to já odjakživa, ale občas mi bylo trapné vybarvovat omalovánky pro děti, nebo to přiznat :D S přichodem omalovánek pro dospělé se mi hodně usnadnil život ;) I když pořád je spousta lidí, kteří to nechápou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před mandala jsem vlastně hodně dlouho nevybarvovala, i když je pravda, že jsem si taky občas vybarvila nějaké dětské omalovánky :D Omalovánky pro dospělé (i když tohle tedy není zrovna jejich příklad) vypadají opravdu úžasně, takže máme být za co vděční :)

      Vymazat
  3. Já miluju omalovánky, ale nechce se mi za to utrácet peníze :D takže mandaly sleduji pouze od tebe :) Je pěkná, ale taky mi tam něco chybí...asi ještě jedna barva, ale co já ti do toho mám co kecat :D je to tvoje věc ;) a jestli se líbí tobě to je hlavní ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tím utrácení peněz chápu. Právě proto jsem si až na tyhle žádné nekoupila, i když vypadají úžasně. Řekla bych, že tam mám barev dost... ono to také vypadá jinak ve skutečnosti a jinak na fotce.

      Vymazat
  4. Mandala je pěkná, ale přidala bych více odstínů, dvě barvy mi připadají docela málo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstínů tam mám hodně, ale na fotce to není moc vidět :D Zkus si jí zvětšit, možná jich uvidíš víc... i když nevím...

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)