Pages

Unboxing #9


Nevím jak u vás, ale u nás celý den pršelo. Jelikož jsem věděla, že bychom ani já ani mé učebnice nevyvázly suché, nezbyla mi jiná možnost, než si zavolat odvoz, tedy mého tatínka. A jelikož jsem byla hladová, chtěla jsem vědět jestli je doma oběd a on to samozřejmě hned zamluvil (i když nakonec jsem doma ten oběd objevila). Prozradil mi, že na mě doma čeká balíček.


Měla jsem několik tipů, co by mohl být onen balíček zač, ale naprosto jsem se spletla. Když jsem přišla domů, zjistila jsem, že mi přišel balíček od Nikol z Knižního království. Úplně jsem zapomněla, že jsem u Nikol vyhrála v letním HOPu, ale hned jak jsem uviděla její jméno se mi to vyjasnilo. Takže opravdu překvapivá zásilka.


Balíček byl opravdu pečlivě zabalený, a tak jsem si musela vzít na pomoc nůžky. Ale nakonec jsem se do krabice dostala. Hned na vrchu na mě vykoukl krásný vzkaz s koťátkem a pak něco fialové, co se mi na první pohled identifikovat nepodařilo.


Po vyndání jsem zjistila, že je to fialová kočička z látky, která je nejspíš ručně šitá. Upřímně nechápu, jak je možné, že jsem to hned nepoznala... asi mě zmátla ta květina. Fialovou kočku jsem sice ještě neviděla, ale ladí mi s přehozem na posteli. Je to skvělý doplněk, který už zdobí poličku.


Následovala hromádka záložek... nebo spíše hromada. Musela jsem to vyfotit několikrát, aby se mi tam všechny vešly.


Na první fotografii jsou dvě záložky od Domina, jedna plážová záložka a pak záložka Šepotání, která mi udělala asi největší radost.


A tady už je kníratá záložka, pak záložka ze Světa knih, Záložka s bestsellery. Knihu, která je na další záložce neznám a na poslední jsou knihy od Kateřiny Petrusové. Nejsem si jistá, ale řekla bych, že tuto už mám.


A aby v hromádce nebyly jen záložky, přidala tam Nikol i pohled (alespoň tuším, že je to pohled) a ediční plán Baronetu. Ten je sice už z jara tohoto roku, ale když jsem ho procházela, našla jsem tam spoustu zajímavých knih, o kterých jsem nevěděla.


Předpokládám, že tohle vás asi bude zajímat nejvíc. V balíčku nebyla jen jedna, ale rovnou dvě knihy. První z nich se jmenuje Stín a napsala ji Johana Tichá. Nikdy jsem o autorce ani knize neslyšela, ale už jen ta obálka se mi moc líbí. Doufám, že to tak bude i u knihy.


A druhou knihou je Modrá krev od Melissy De La Cruz. Od téhle autorky jsem četla Čarodějky z East Endu, které se mi líbila. Takže jsem docela zvědavá.


K mému překvapení to knížkami nekončilo. Další v balíčku byl knižní náramek Sirotčinec slečny Peregrinové. Když jsem ho viděla, přišel mi docela malý, ale kupodivu jsem neměla problém ho na ruku natáhnout. (Snad aspoň něco vidíte, fotit náramek je dost složité.)


Aby všechno nebylo jen v knižním duchu, byl v balíčku i tenhle krásný náhrdelník. Navíc má dlouhý řetízek, což mi naprosto vyhovuje. Nemám moc ráda krátké.


A samozřejmě nesměla chybět sladká tečka na konec v podobě JoJo. V podstatě jím všechny druhy želé bonbónů, takže tímhle mě nikdy rozhodně zklamat nemohl.


Celkově mě ani ten balík zklamat vůbec nemohl. Když se to tak vezme, je to dvojité překvapení. Jednak jsem na něj úplně zapomněla a pak jsem toho rozhodně nečekala tolik. Nevím jestli je to pamětí, ale mám dojem že v HOPu byly knihy, záložky a náramek. A tím pádem je vše ostatní navíc. Ale možná se pletu, přeci jen už je to pár měsíců. Každopádně Nikol moc děkuju :)



11 komentářů:

  1. To je vyloženě balík :D Určitě musel udělat radost. Jsou tam super věcičky. Docela se mi líbí ten náhrdelník a jsem zvědavá, jak se ti budou líbit knížky. Já je taky neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je :D Udělal a velkou :) To já také, snad se k nim brzy dostanu :)

      Vymazat
  2. Jééé tak takýto balíček by rozhodne potešil :D Krásne ceny, knižné aj neknižné, gratulujem :D

    OdpovědětVymazat
  3. U nás pršelo celý den a i v noci :(. Hrůza počasí, dneska už je lépe. ... Ta kočička je roztomilá a pěkná. Obě knížky mají krásnou obálku. I náhrdelník vypadá senzačně. Celkově senzační balík :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když v noci prší, tak to většinou ráno nevím, ale je možné, že také pršelo :D To rozhodně je :)

      Vymazat
  4. Panečku, takový balík bych si také nechala líbit :D

    OdpovědětVymazat
  5. No, záložek máš opravdu pěknou hromadu :D Knížky neznám, každopádně je to skvělá výhra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě :D Až je přečtu, napíšu, jestli stojí za to :)

      Vymazat
  6. Tak takový balíček by potěšil i mě. Hlavně těmi knížkami a záložkami. =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)