Pages

Unboxing #12



Ano, opět je tu unboxing. Asi vám to už leze na nervy, ale slibuji, že tento je poslední. Aspoň do konce října.


Tentokrát mi balíček přišel v úterý, ale to už jsem měla naplánovaný jiný článek a včera jsem byla prostě moc líná na to, abych dala fotky z mobilu do počítače, pak je upravila a napsala článek. No jo, to ta škola.


A tady už ji máme. Je to můj první a já doufám, že ne poslední recenzák od Albatrosu. A je jím Krycí jméno Verity od Elizabeth Weinové. Jen tak mimochodem má na dotek opravdu dokonalou obálku. Jen doufám, že bude tak dokonalý i obsah :)



8 komentářů:

  1. Já si teď říkám, co ti to zase přišlo za balíček a jo, ty sis vlastně taky psala o Verity. :D Jsem na to úplně zapomněla. :D Jo, ta obálka je úžasná, já už ji v knihkupectví několikrát osahávala - což víš. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je překvapení, co? :D Ty si vážně jediný člověk, který na veřejnsoti osahává knihy :D

      Vymazat
  2. Co je na té obálce úžasného holky? =D A teď myslím na ten dotek, ne vzhledově. =D Že se tak rozplýváte. =D
    Název mě zaujal ale moc si nedokážu představit obsah, i když rozhodně půjde nejspíš o minulost nejspíš něco válečného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je těžké vysvětlit :D Zajdi si do knihkupectví a sáhni si na ni, hned pochopíš :D
      Tvůj odhad je správný, ale já moc podrobností zatím také nevím :D Víš se dozvíš, až napíšu recenzi :)

      Vymazat
  3. Tahle knížka me hrozne zaujala, takze snad se k ni co nejdříve take dostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tebe zaujala tahle knížka? Tomu se mi moc nechce věřit, co se s tebou stalo? :D

      Vymazat
    2. Jop ja vim, moc se to ke me nehodí, ale z nějakého důvodů me kniha hrozne láká :D

      Vymazat
    3. Tak to je podivné :D Uvidíme, co řekneš, až napíšu recenzi :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)