Pages

Unboxing #10


Zásilka netradičního tvaru mi přišla už ve čtvrtek. To jsem domů přišla bohužel pozdě, takže bylo špatné světlo na focení, ale hned v pátek jsem vše nafotila. Jenže pak se mnou přestal spolupracovat telefon a začal až dnes.


Na fotce můžete tedy vidět tubus ve kterém je skrytá výhra od Rodaw. Jsou to plakáty od Postershopu, který je Rodaw věnoval do soutěže.



Tady už můžete vidět první plakát - Divergence. Já jsem z něho doopravdy nadšená. I když je pravda, že mě dost překvapila velikost.


A jako druhý jsem v tubusu nalezla plakát Harryho Pottera. A opět je doopravdy nádherný. Vím, že pořád používám toto slovo, ale on takový opravdu je.


Jsem opravdu ráda, že jsem plakáty vyhrála. Samozřejmě za to vděčím Rodaw a Postershopu. Bohužel ale nevím, kam je dám. Zatím přemýšlím o dveřích, jenže tam se vejde jen jeden. Uvidím, kde nakonec udělám místo.





9 komentářů:

  1. Plakáty jsou krásné. Závidím, hlavně ten s Divergencí - kdybych vyhrála já, Harryho bych ti poslala k Vánocům. :D Ne, vůbec nic nenaznačuji... :D Jeden na dveře, druhý nad postel na zeď? Zarámovat a pak nad postel? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby se mi ten plakát nelíbil, tak ti ho klidně pošlu, jenže on se mi líbí :( No právě o tom zarámování jsem přemýšlela, jelikož nemám ráda lepení, ale není místo :(

      Vymazat
  2. Bych to ani nelepila, takova skoda, hezky nechat nekde schovane a schovavat jako sbirku. Bych nemela to srdce to lepit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to nakonec stejně tak dopadne. Také nemám moc ráda lepení. Myslela jsem, že bych je zarámovala, ale není tu vůbec místo :(

      Vymazat
  3. Páni, nádherné plakáty oba a moc.

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím ti výhru! Nad tím plakátem Harryho jsem prostě slintala! A u Divergence jsem slintala nad Čtyřkou :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou vážně nádherné! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)