Pages

Podzimní plány

Konečně je pátek, není to skvělá zpráva? Pro mě tedy rozhodně, i když převážnou část víkendu asi strávím učením občanky :( Ale to vlastně není vůbec důležité. Toto není deníkový článek, ale spíše takový informační, abyste věděli, co se tu bude dít.

Začneme tím, co můžete vidět na první pohled a to kabátkem blogu. Zatím mám puntíkatý, ale pravda je, že je docela obyčejný. Časem zkusím najít nějaký hezčí, ale nemyslím si, že budu mít velký úspěch. Takže pokud byste věděli o nějaké dobré stránce, klidně napište. A já už budu mít chvíli času zkusím do záhlaví udělat aspoň nějaký hezký obrázek, aby to nebylo tak strohé.


Dále pořád ještě trochu upravuji menu, takže pokud vám tam něco chybí, stačí říct. Uvidím, co s tím
svedu.

A teď už k blogu jako takovému. Poslední dobou tu vůbec nepřibývají povídky, což se rozhodně musí napravit.

Na Secrets of Bloodline s LadyD usilovně pracuji, ale i přesto si nemyslím, že by se tu nové kapitoly objevily dříve než v prosinci. Je mi to líto, ale aspoň se budete mít na co těšit.

Pamatujete si ještě na Pod vlivem lásky II? Jestli ano, tak teď tuto povídku dokončuji. Pokud si tedy chcete přečíst, jak všechno dopadne, nové kapitoly budou v listopadu.

A poslední dobou tu je nulová aktivita i jednorázovek a drabble. A jelikož mám nějaké drabble ještě v počítači, tak se na ně přes víkend mrknu a od příštího týdne začnu zveřejňovat. Vlastně tam mám i pár jednorázovek, ale kdy je zveřejním ještě nevím.

Jak už jste si asi všimli, je tu mnohem víc recenzí než na předchozím působišti blogu. Bude jich tu víc ještě nějakou delší chvíli, jelikož jich mám v zásobě docela hodně. Snad to jen přivítáte.

Momentálně mi běží mandalový projekt a brzy budou Táňiny další Dlouhé zimní večery, kterých se určitě zúčastním. Pak tu mám Knižní chvilky, fotek mám docela dost, takže je dám dohromady a zveřejním co nejdřív. A nakonec s Kate pracujeme ještě na jednom projektu, ale ten bude asi spíš ke konci roku.

Pořád si nejsem jistá, jestli zveřejňovat nebo nezveřejňovat TAGy. Zatím jsem došla k závěru, že to nikomu neublíží a možná se dozvíte i něco zajímavého. Proto je zatím budu zveřejňovat dál, ale pokud vás nebaví, dejte vědět.

A také vám delší dobu slibuji úvahy. Už mám pár témat, na které bych něco napsala a vlastně nejen na úvahy, ale i na další články. Každopádně na nich začnu pracovat buď tento nebo příští týden, takže se také dočkáte.

To je nejspíš všechno, co jsem vám chtěla říct. Nebo je také možné, že mi půlka věcí vypadla. Ale při nejhorším můžu napsat další článek.

12 komentářů:

  1. No, a já asi strávím většinu času učením se na čtvrteční seminář Úvodu do studia jazyka a čtením Máchovy korespondence na pondělí... asi se z toho picnu. A pořád se k tomu Máchovi nemůžu dokopat...

    Tak to vypadá, že Secrets of Bloodline dostaneme k Vánocům - ale proč ne, je to pěkný dárek. :) Na Pod vlivem lásky se těším. :) Nechceš dávat kapitolové povídky na Wattpad? :)

    Na ty drabble se mrkneš sama, nebo mi je pošleš, abych je opravila? :D

    Nejsem si tak docela jistá, jak uvítám příval recenzí... však víš proč. :D

    Těch projektů bych se pak také někdy mohla zúčastnit, až zveřejníš úvodní článek, tak se rozhodnu. :)

    Proč ne? Tagy můžeš klidně zveřejňovat. A pokud bude úvaha na téma, které jsem ti navrhla, bylo by to fajn. :) Ale samozřejmě si přečtu jakoukoliv. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím to tak vypadá. Když jsem se odsekla já, tak se zase sekla Andy :D
      Časem určitě, ale v nejbližší době to nevidím.

      Ale uvítáš, neboj :D

      Tak uvidíš, kdy to zveřejním...

      Taky na to téma někdy bude, neboj :D

      Vymazat
  2. I já strávím celý víkend učením, spíše děláním prezentace na návrh výletu do KRNAPu :D ...
    Plány zní skvěle, blog se na blogspotu hodně rychle zabydluje a vypadá to tu dobře, ne jak na většině blogspotů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě chybí prezentace na Plzeňský kraj, ale na tu je zatím ještě času dost :D
      Tak to jsem ráda :)

      Vymazat
  3. S desingom by som ti rada pomohla, ale ja som v grafike ľavá, takže si ho vždy objednávam :D :D Ak by si sa možno chcela inšpirovať - http://designy-na-objednani.blog.cz/.
    Na projekty a články sa teším, najmä na drabble, už dlhšie som nič nenapísala iba pár básní, takže by som to mala dobehnúť :D :D
    A tagy sú určite super oživenie, z času na čas rozhodne nejaký pridaj, rada si prečítam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Designy jsou sice krásné, ale bohužel jsou na blog.cz :(
      Dobře, snad všechno přidám co nejdříve :)

      Vymazat
  4. Věřím, že najdeš nějaký pěkný obrázek na design, mě se takhle líbí. Na tvé povídky se těším a určitě budu ráda, když sem budeš dávat Tagy. A na další články se také těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějakou dobu tu určitě bude, ale nemůže tu být na věky :) Jsem ráda, že se těšíš :)

      Vymazat
  5. Mě se tento vzhled s puntíky i líbí. =) Je to takové hezké a roztomilé. =)
    Až v prosinci??? =D Noo to si ještě počkám. =) Pod vlivem lásky si pamatuji ale mám dojem, že jsem nějaké poslední díly nedočetla.
    Na tvé projekty, recenze a další se těším. Budou určitě fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějakou chvilku si ho ještě užiješ :)
      Bohužel, ale hlavně, že bude, ne? :)
      Tak je honem dočti :) :D

      Vymazat
  6. Určitě se těším na úvahy, jednorázovky a drabble :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)