Pages

Knižní chvilky #3


Přiznávám, že jsem opravdu hodně dlouhou chvíli nepřidávala Knižní chvilky, ale hodlám to napravit. Začnu fotkami z léta. Vím, že už je skoro listopad, ale nejdřív bylo vedro, pak jsem je měla roztahané v různých složkách a nakonec nebyla čas. Jsem si jistá, že to všichni znáte.

Nefotím nijak extra dobře a navíc zatím fotím jen mobilem, takže si nejsem jistá, jak se vám budou fotky líbit, ale snad aspoň trochu.

Výjimečně jsem v létě četla knihu s letní tématikou. Což je podivné, většinou čtu letní knihy v zimě a zimní knihy v létě.




Tohle léto bylo hodně ve znamení Nicholase Sparkse...









Dělal mi společnost dokonce i při psaní povídek.


Dále jsem si dávala re-reading prvních dílů Roztomilých malých lhářek.



 A opět Sparks...




Nechyběl ani Green... i když je pravda, že tomu jsem se měla o prázdninách spíše vyhnout.




Ale náladu jsem si spravila dalšími díly mých oblíbených sérií...



Trocha pohádek nikdy nezaškodí...


A poté jsem se vrátila zpátky na zem a přečetla si něco z povinné četby...


Také jsem dočetla naprosto dokonalou sérii Noční lovci. 




Další úžasná série následovala hned poté.



A nakonec ještě jedna...




Přečetla jsem tedy toho mnohem víc, ale rozhodně jsem nefotila všechno, jen když jsem měla náladu, což v tom vedru opravdu nebylo zrovna časté.


9 komentářů:

  1. Kde je těch třicet fotek? :D Nebo jich bylo třicet a já si toho ani nevšimla? Nevím, vážně jsem to nepočítala, já jen, že mi připadalo, že je jich hrozně málo... :D Takové Sparkovské léto jsi teď měla, pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem jich 39 a zredukovala jsem to na 29 :D Takže zase tak málo jich opravdu není :D Docela jo, zvlášť když jsem si před knihami pouštěla i filmy :D

      Vymazat
    2. Vážně? Mně to tak nepřijde... :D Možná se ti Zápisník jedné lásky nelíbil proto, že už jsi byla Sparksem přejedená. :) :D

      Vymazat
  2. Veľmi pekné fotky, najmä tie vonku v tráve pôsobia príjemným dojmom :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě přidávej knižních chvilky častěji, strašně ráda očumuji, jak někdo fotí svoje knihy, je to takové osobní a milé, člověk tím víc poznává druhé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu přidávat, už mám dokonce nějaké další nafocené, ale nejdřív jsem chtěla přidat ty z léta :)

      Vymazat
  4. Souhlasím, ze bys měla knižní chvilky pridavat častěji, je to skvely typ článku :)
    Nad Létem na druhy pokus jsem v létě take premyslela, ale nakonec jsem si to nepujcila. Jak se ti to líbilo? :D Jen abych věděla, jestli to za to na příští léto stojí :D
    Abych řekla pravdu, to poslední co me láká je Sparks :D
    PLL si taky konecne musím precist, zatím jsem cetla jsem prvni dil.
    Mě zase Green o prázdninách hrozně sednul :D
    Nejtemnejsi síly si taky musím konecne precist, ach jo, je toho k přečtení až moc na to, jak je malo času :( :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, koukam, že můj komentář z minula nějak zmizel nebo se neublížil. Všechny fotky jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)