Pages

101 mandal pro krásný den #7




Jsem si jistá, že jsem sedmou mandalu v knize vybarvovala dříve, než tu šestou. Ale teď si nějak nedokážu vybavit, jestli jsem ji vybarvovala ještě v zimě minulého roku či v létě. Nejspíš ale ještě v zimě, vzhledem k tomu, že si nemůžu vzpomenout.

Chtěla jsem mandalu pojmout jako slunce, ale mám dojem, že to tak úplně nevyšlo. Docela jsem slunce a vlastně celý obrázek pokazila červenou barvou ve středu.

Celkově bych řekla, že se mi tahle vůbec nepovedla. Možná bych měla jiný názor, kdybych se nakonec rozhodla vybarvit střed třeba oranžova, ale popravdě jsem nebyla zrovna dvakrát nadšená ani z nevybarvené mandaly.



8 komentářů:

  1. Mne takto pripomína skôr nejaký kvet, ale aj tak je pekná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně moc ne, ale hádám, že to je účel mandal :) A děkuju :)

      Vymazat
  2. Vypadá trochu zvláštně, ale i tak pěkně, jako by se něco rozvíjelo od středu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě jsem ten střed moc neodhadla, ale i tak děkuju :)

      Vymazat
  3. Já ji mám vybarvenou barevně, spíše jako nějakou kytku. :) Ostatně ale, tahle mě moc vybarvovat nebavila. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Trochu se tam asi nehodí ta žlutá, ale i tak neni špatná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celá ta mandala je podivná :D Ale děkuju :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)