Pages

101 mandal pro krásný den #6




Tahle mandala byla první po dlouhé době, kterou jsem vytvořila. Hodně jsem kreslila v zimě, ale pak jsem měla docela dlouhou pauzu a pokračovala ve vybarvování až někdy v srpnu. A jako první jsem začala s touto, protože mi přišlo, že je jednoduchá. A vybarvovala jsem ji při seriálu Kraváťáci. Jakmile mám český seriál, musím i nějak zaměstnat ruce.

Původně měla mandala představovat páva. Ne doslova, ale vzorově. Jenže jsem to evidentně trochu nedomyslela. Sice to trochu vypadá jako paví peří, ale ne moc.

A právě proto, že to nevyšlo jak jsem očekávala se mi zrovna dvakrát nelíbí. Popravdě se mi moc nepovedla žádná mandala, která má takto silné čáry. Nevím proč.

(Doufám, že mandalu dobře vidíte. Pokud ne, pokusím se ji vyfotit znovu, ale nejsem si jistá, jestli ta kvalita bude lepší)










12 komentářů:

  1. Mně se ta mandala líbí. :) Ale je pravda, že mně také přijdou ty mandaly s tlustými obrysy ošklivé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Ty tenké čáry jsou nejlepší :)

      Vymazat
  2. Vyzerá pekne, tie hrubé čiary a farby na mňa pôsobia tak hypnoticky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Jsem ráda, že se někomu líbí :)

      Vymazat
  3. Před pár dny jsem se na to dívala v knihkupectví, ale moc se mi nelíbí, jak jsou některé linky v knize silné. Jsem zvyklá na jiné omalovánky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uznávám, že tvé omálovánky jsou opravdu lepší :)

      Vymazat
  4. Mě se opět líbí, připadají mi moc pěkně vybrané ty barvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak děkuju :) Je něco, co se ti nelíbí? :D

      Vymazat
  5. Vypadá dost hynoticky a neni špatná, přesto ty předešlé se mi líbili víc. =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)