Pages

Unboxing #7

Jako skoro každý měsíc mi přišla výhra z Celoroční literární soutěže od Terky. I když tentokrát je za opravdu příšernou povídku. Ale stěžovat si nehodlám, zvlášť, když jsem ji kvůli ní zveřejnila.


Tradičně jsem v obálce jako první narazila na kupu záložek. Už jich mám doopravdy hodně. Ale jak už jsem několikrát zmínila záložek není nikdy dost. I když je pravda, že nemusím mít jednu záložku padesátkrát, ale neztratí se.


Jako další tetovačky, které byly už v minulém balíčku. Pořád nemám nejmenší tušení, co s nimi budu dělat, ale snad na něco přijdu. Možná nějakou soutěž, kdo ví.


A pak jsou tu dvě úžasné placky. Obě jsou původně z Knižního vesmíru. Jedna je s motivem Divergence a je vážně úžasná a stejně tak placka Čtu tedy jsem. Bohužel čím víc se snažím, aby na fotkách byly vidět pořádně, tím horší to je. Ale snad to aspoň trochu uvidíte.





A nakonec v balíčku bylo sto dolarů. Respektive oříšková čokoláda. Nemám ponětí, kdy se k ní dostanu, protože tu momentálně mám čokolád plnou krabici, ale rozhodně ji sním... někdy. A věřím, že bude dobrá. Oříškovou mám ráda.



2 komentáře:

  1. Jo, docela mě štve, že jsem ti tam záložku s Vilou na Sadové dala dvakrát místo... teď přesně nevím jaké. Ale třeba se mi vážně hrozně moc líbí ta záložka Syna Pekel, je jiná než ostatní. No, a pak ta růžová by taky nebyla špatná, jen možná s jinou knihou, ale to je jedno. :)

    Soutěž? Bojím se zapojit, aby se mi ty tetovačky pak nevrátily... :D

    Jsem ráda, že se placky líbily. :)

    Beru to tak, že čokoláda dorazila neroztopená a v pořádku a až najdu nějakou takovou originální, mám ji poslat, co? :) Nebo máš pro příště jiný návrh? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že už jí to mám asi čtyřikrát :D No já má mvšechyn už aspoň dvakrát :D

      Jestli někdy budu dělat soutěž tak rozhodně ne o jedny tetovačky, to by se m inevyplatilo :D

      Jo je v pořádku v knihovně :D Já mám návrhů plno jen mi udej cenu :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)