Pages

Unboxing #6




V pátek mi přišel balíček za... teď si nejsem jistá za který přesně měsíc, každopádně to byla výhra od Terky z její celoroční soutěže. Jenže poštačka evidentně neumí používat zvonek. Prostě mi hodila do schránky lístek s tím, že u mě byla v 8:00. Což možná byla a možná ne, každopádně nezvonila. Takže jsem se díky ní musela hnát na poštu a když už jsem dnes stejně musela do školy, spojila jsem to.


Taková ta první rozmazaná fotka, když jsem to poprvé vytáhla z obálky.


Jako první jsem našla slevový poukaz na e-knihy. Při čemž Terce mohlo být jasné, že ho nevyužiji. Ale nevadí, vypadá pěkně, takže mi poslouží jako záložka.


Jako další jsem objevila tetovačky. Vypadají doopravdy pěkně, ale opět pro ně nemám žádné využití. Přeci jen si na kůži nepřikládám netrvanlivá tetování už pár let.


Nejvíc mě tedy asi potěšily záložky. Původně jsem myslela, že jsou stejné jako ty, které mi už poslala dříve, ale po bližším pro zkoumání jsem zjistila opak.


Tady už je celý balíček pohromadě a jak můžete vidět, je na fotografii i sušenka. Tu upekla Terka a musím říct, že byla dobrá. Jen mi přišlo, že je to spíš kokoska než sušenka. Příště by to chtělo cookies :)


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)