Pages

Unboxing #4



Od pátku jsem byla jako na trní a těšila se na pracovní výtisk od Yoli, který jsem získala vlastně díky náhodě a jsem za něj doopravdy moc ráda. A dneska konečně zazvonila poštačka a přinesla mi balíček...


Chvilka napětí...


A tady už je. Všechny malé zázraky od Jennifer Nivenové. Je to novinka měsíce září, takže ji mám v předstihu. Což je kromě té dokonalé obálky další důvod, proč jsem nadšená. Hrozně moc se těším, až si tuhle krásku přečtu. A začnu s tím hned zítra, nač to odkládat? :)


Dokonce i ze zadu vypadá doopravdy skvěle.


Překvapivě jsem v balíčku nenašla jen knihu. Ukrýval i pár dalších překvapení. Jedním z nich byl pohled.Je na něm napsáno: "Vypadala sexy, divoce a trochu šíleně." Jak jsem se dozvěděla, když jsem otočila na druhou stranu pohledu, která mimochodem také vypadá dobře, je to citát z knihy Cena nevinosti. Tu jsem sice ještě nečetla, ale mám to v plánu v hodně blízké budoucnosti.



Jako další na mě vykoukla brožurka s ukázkou z knihy After - Polibek od Anny Todd. O téhle knize jsem hodně slyšela a plánuji si ji přečíst. Takže si určitě ukázku přečtu, abych se ve svém plánu utvrdila.


A jako poslední byla v balíčku tahle skvělá záložka. Jsou na ní napsané úryvky z všemožných knih od Yoli. Navíc to má nahoře oko, takže doopravdy nádherná záložka.



A tady jen tak pro rekapitulaci obsah celého balíčku.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)