Pages

Unboxing #2



Dneska jsem si byla na poště vyzvednout balíček s recenzákama od Fragmentu na které jsem se těšila doopravdu dlouho. A teď už přímo k otevření balíčku.






A tady už můžete jasně vidět, že se v balíčku skrývá sedmý a osmý díl Říše temnot o L. J. Smith. Ještě by měl být devátý, ale ten tu zatím nevyšel a už se pomalu vzdávám naděje, že by někdy mohl.


Jako další je tu závěrečný díl trilogie od Andrewa Fukudy Past. Tuhle knihu jsem chtěla už v květnu, ale bohužel nebyla na skladu. Proto ji mám až teď.

Vedle ní je první díl série Rozděleni časem, Bouře. Jsem opravdu zvědavá o co přesně v knize půjde.


A jako poslední jsem v balíčku měla první díl Kroniky Cartera Kanea od Ricka Riordana. Tuto sérii si chci přečíst dlouho, ale nechtěla jsem míchat Egyptské bohy s Řeckými a Římskými. Proto se k ní dostávám až teď.


A tady můžete vidět všechny knížky pohromadě.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)