Pages

Unboxing #1

Mám tu tři balíčky a všechny jsou od Terky Mikulové. Sice se to týká knih, ale těch knih tu bohužel zase tolik není, ale přeci jen jedna ano.



První balíček nebo spíše obálku jsem dostala v dubnu (aspoň tuším) a je to cena za druhé místo v Terčině soutěži.


Tady můžete vidět záložky, kterých není nikdy dost.


A tady opět záložky, ale už ze zbytkem cen. Původně jsem je fotila také zvlášť, ale ostatní fotky se bohužel nepovedly.

Můžete tu vidět placku Pekáč buchet, která je vytvořena jako propagace ke knize Pekáč buchet od Kateřiny Petrusové.
Bohužel tu není moc vidět, ale je opravdu nádherná.

Pod plackou je takový malý zápisníček. Vevnitř je kostkovaný a podle Terky by ideální využitý bylo na minipiškvorky... je vidět, že se mnou piškvorky na papíru ještě nehrála :D


Další balíček jsem nafotila dodatečně, takže fotku obálky už nemám. Dostala jsem ho v květnu. Tentokrát je to dárek k narozenám, kterým je úžasná kniha Korektor. Je plná úžasných stripů, které rozhodně pobaví. Bohužel některé z nich jsou pravdivé :(


A třetí červnový balíček je opět za Terčinu soutěž.


Tentokrát jsem vyfotila jen jednu hromadnou fotku. Vlastně jsem jich vyfotila víc, ale nevypadalo to dobře.

Opět tu můžete vidět záložky, bohužel stejné jako v dubnovém balíčku, ale aspoň nebude vadit když jednu nebo dvě ztratím.

Dále je tu placka, která patří ke knize Zakázaná přitažlivost od Kateřiny Petrusové. Sice není tak barevná jako k Pekáči buchet, ale pořád je opravdu nádherná.

Terka myslela i na něco na zub. Jsou tu tedy dvě krabičky Tic Taců. Jedna je malinový mix a druhá je banánová z limitovaná edice mimoňů.

Jako poslední je to opravdu roztomilý přívěsek s fialovou sovičkou. Tu si nejspíš píchnu na nástěnku k náušnicím, protože na klíčích by se asi poničila.



0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)