Pages

This or That

A mám tu TAG, který před dlouhou dobou dělala Nancy :)
Obrázek je z Google asi ani nepatří k tomuto TAGu.


1. Peníze nebo štěstí?
Štěstí. Je potřeba mít k životu peníze. Ale pokud je člověk šťastný a v pohodě, točí se kolem něj pozitivní energie, takže i ty peníze má a proto může být v klidu šťastný.

2. Umět létat nebo číst myšlenky?
Určitě číst myšlenky. Létání je fajn, ale čtení myšlenek je praktičtější a rozhodně bych to využila. Například bych si z učitelovy hlavy přečetla odpovědi k testu, to by bylo fajn.


3. Umřít zimou či upálením?
Upálením. Konec konců jsem podle Terky čarodějnice, tak aby to bylo stylové.

4. Fotbal nebo hokej?
Fotbal. Nehraju ho, nesluduju ho, ale je lepší než hokej. Hokej je podle mě (a teď prosím všechny fanoušky hokeje, aby mě neupálily na hranici) jen napodobenina fotbalu. Dost špatná. Možná by historie dokázala opak, ale o sport se nezajímám a jeho historie mě nezajímá už vůbec.


5. Být bohatý, ale umřít brzy, anebo být chudý a umřít hodně starý?
Být bohatá a umřít brzy. A ne kvůli těm penězům, ale já nemám strach z toho, že umřu, ale z toho že jednou budu stará, jako fakt stará. Ano je to divné, ale já nechci být stařenka s umělými končetinami odkázána na pomoc ostatním.

6. Nemít nohy nebo ruce?
Tohle je vážně pitomá otázka, takže doufám, že tohle nečte žádný psychicky narušený jedinec. Když už bych si fakt musela vybrat třeba kvůli nějakému zákroku, kde by nešlo zachránit oboje, tak bych si nechala ruce. Nohy i ruce jsou pro mě důležité, ale bez rukou bych nemohla psát.


7. Čaj nebo limonáda?
Limonáda. Nemám nic proti čaji, piju ho, ale vždycky jako první sáhnu po limonádě.

8. Knihy nebo filmy?
Hodně lidí mě považuje za knihomola, takže to co řeknu, asi hodně lidi překvapí. Filmy. Miluju čtení, ale přeci jen je pro mě film reálnější.



9. Orlando Bloom nebo Brad Pitt?
Tady je mi to naprosto jedno. Ale Pitta všichni milují, takže Bloom.

10. Žít ve světě s pokémony a nebo se superhrdiny?
Superhrdinové nejsou špatní. Mám ráda Spidermana, což je divné vzhledem k tomu, že nenávidím pavouky. Ale brala bych pokémony. Nic by se nevyrovnalo tomu, kdyby tu furt někdo křičel: "Pikachu, volím si tebe."


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)