Pages

Přemýšlím


Občas přemýšlím. O ničem konkrétním. O životě. O lásce. O smyslu. O všem. Přemýšlím a závěru se nedobírám. Je to zlé. Proč ptám se pořád dál. Odpověď však nenacházím. Přicházím jen na další a další otázky. Občas se i musím vrátit zpátky, když narazím na slepou uličku. Každá slepá ulička znamená jen další tři cesty bez konce. A tak přemýšlím. Dostanu někdy odpověď? Asi ne. Přesto pořád přemýšlím. Proč? Mám na vybranou buď přemýšlet, nebo nepřemýšlet. Někdo mi kdysi řekl, že mám na výběr. Můžu se vydat jednoduchou cestou nebo tou složitou. Jenže když jde člověk jednoduchou cestou, jaká je to pak zábava? Tak přemýšlím pořád a stále. Svou cestu jsem si vybrala. Přemýšlím o životě, o všem. To je můj život. Má zkáza. Má záhuba.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)