Pages

Knižní čtečky

Můj názor na první téma je tady :) Hned na začátek trochu kratší, ale příště snad už bude delší :)



Proti čtečkám nic nemám, ale nevlastním ji. Každopádně mám alternativu a to tablet. Pro někoho, kdo čte e-knihy v jednom kuse, by to asi bylo nepraktické, ale vzhledem k tomu, že je málo příběhů, které čtu jako e-knihy je to pro mě výhodné.

A proč e-knihy moc nečtu? Je to jednoduchý, nemám pocit, že jsem přečetla knihu. Když mám v rukách opravdovou papírovou knihu, vím, že jsem ji přečetla. Ale jakmile čtu na tabletu, mám pocit, že jsem ve skutečnosti nic nepřečetla. Kniha je prostě kniha a to nikdo nevyvrátí.


I tak si občas nějakou e-knihu přečtu. Většinou je to z toho důvodu, že ji buď nemohu v papírové podobě sehnat, nebo proto, že kniha je opravdová bichle. A když říkám opravdová bichle, myslím tím kolem jednoho tisíců stránek. Právě takové knihy, i když jsou zajímavé, jsou občas trochu zdlouhavé. A jelikož si většinu knih půjčuji z knihovny, abych šetřila jak penězi, tak místem, nemohla bych ji mít takovou dobu. Proto je tohle skvělá alternativa, zvlášť když do toho čtu ještě další knihy. Neplete se to.

Celkově si ale myslím, že čtečka je dobrá věc. Když už nic jiného, tak setří spoustu místa a je skladná. Místo několika knih, které by vážily přes dvacet kilo, si sebou člověk jednoduše vezme čtečku. Ale pro mě to je až druhá volba.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)