Pages

Knihomolův koláč

A jako poslední jsem si pro vás připravila celkem nový TAG - Knihomolův koláč. Našla jsem ho zde.


1) Mouka - Která knížka byla ze začátku pomalá, ale pořádně se ke konci rozjela?
Bez přemýšlení mě napadla kniha Jen jeden den. Skoro celou dobu jsem přemýšlela, že bych ji odložila, ale nakonec mi to nedalo a dočetla ji až do konce a právě ten konec byl vážně skvělý.


2) Máslo - Která knížka byla opravdu "bohatá" a měla skvělou zápletku?
Tady nedám knihu, ale sérii a je to Tygří série. Mě to přijde jako něco opravdu originálního a naplněno akcí. Jediné mínusy jsou milostný trojúhelník a naivní hlavní hrdinka. I když většina knih má hloupé nebo naivní hrdinky, bez urážky.


3) Vajíčka - U které knížky sis myslela, že bude hrozná, ale mile tě překvapila?
Překroč svůj stín. Nebo nemyslela jsem si, že bude přímo hrozná, ale dlouhou dobu jsem ji odkládala, nebyla jsem si jistá, jestli to bude pro mě. Ale když jsem si ji přečetla, byla jsem jednoduše nadšená.


4) Cukr - Sladká knížka?
Jako první mě napadli knihy od Sparkse, i když tam pořád někdo umírá. Konkrétně se mi vybavila Poslední píseň. Není to nic přeslazeného, ale lehce sladké to je. Určitě jsem četla i sladší, ale nevzpomenu si.



5) Náplň - Která knížka pokrývá všechny prvky, které na knížce miluješ? (smutná část, vtipná část, akční momenty apod.)
Jako první se mi vybavila kniha Hvězdy nám nepřály. Asi všichni ví, že je vtipná, smutná a vlastně je tam i akce.



6) Zdobení - Série nebo knížka, po které sáhneš vždycky, když chceš trochu rozveselit/povzbudit.
S hlavou v pejru. To je kraťounká knížka, ale není odstavec, kde byste se nesmály tak až z vás toho bude bolet břicho.


7) Třešnička na dortu - Tvá nejoblíbenější knížka tohoto roku (zatím).
No právě začal rok 2015 a já přečetla Škola dobra a zla, Osudová zatáčka, Než jsem tě poznala, Božský Cizinec, Božský hráč a začala znovu číst Tygrovo prokletí. No a nebudu zapírat, že opět jsem nejvíc nadšená z Tygrova prokletí, ale jelikož jsem to už jednou četla, tak Škola dobra a zla.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)