Pages

101 mandal pro krásný den #4




Tohle je druhá oficiální mandala, která se v knize objevila. Opět tu bohužel není vyobrazena celá, ale zase tolik z ní nechybí.  

Tentokrát jsem mandalu vybarvila někdy teď v září. Přesné datum opravdu nevím. Vybarvovala jsem ji doma a zároveň se koukala na třetí sérii Kravatáků. Já když mám český seriál, tak totiž většinou musím něco dělat a mandaly mi přišly jako dobrá volba.

Předchozí mandala mi připomněla louku a proto jsem ji tak vybarvila. I tato mi připomněla louku, a tak jsem se tohoto motivu držela. Převažuje tu modrá a fialová barva květin, ale i tak se to nejspíš dost podobné té, kterou jsem vybarvila čtvrt rok před ní.

Rozhodně se nechci vychvalovat, ale řekla bych, že se mi docela povedla. Jen mě štvou středy slunečnic, ty nedopadly úplně tak, jak jsem chtěla, ale koukat se na to dá. A jinak mě akorát mrzí, že jsem nemohla tu velkou fialovou květinu vymalovat více odstíny fialové, ale moje zásoby pastelek ( i když dost velké) nejsou nekonečné.




7 komentářů:

  1. Zdá se mi to, nebo jsi tuhle mandalu na blog.cz vůbec nezveřejnila? Jinak, je opravdu moc krásná. :) Kam se hrabe ta moje... :D Mimochodem, jak jsi ke komentáři přidala to "Chci zasílat oznámení"? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a to pozadí, co tu máš, je hrozně pěkné a připomíná mi právě knihu 101 mandal pro krásný den. :)

      Vymazat
    2. Zveřejnila pár minut předtím, než jsem ji zveřejnila tady. Nepřidala, bylo to tady :D

      Vymazat
    3. Aha. :) Tak jak je možné, že mně se tam ukazuje jen přes mobil? :D To nechápu...

      Vymazat
    4. Asi ani blogspot není zrovna dokonalý...

      Vymazat
  2. Krásná mandala :) Opravdu se ti moc povedla :) Hned mám chuť si jednu vybarvit taky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)