Pages

101 Mandal pro krásný den #2



Zde můžete vidět jednu z menších mandal. Tahle je ještě jednou z těch úvodních, takže v jejím středu můžete vidět citát od Karla Čapka: "Nejprve třeba míti obrazu plné srdce, aby ho pak býti plné oči."

Vybarvila jsem ji stejně jako "Stromovou mandalu" v lednu a jestli si dobře pamatuji, byl to dokonce ten samý den. Ve škole byla opravdu nuda, tak co jsem měla jiného dělat, než vymalovávat mandaly?

I když jsou na obrázku kolem dokola srdíčka, pojala jsem mandalu jako slunce. A kupodivu to s těmi srdíčky nakonec opravdu ladí.

Nejsem s mandalou spokojená tak, jako jsem byla s předchozí, ale vypadá mnohem lépe, než jsem čekala. Když jsem byla asi v půlce, přišlo mi, že to bude naprostá katastrofa. Jak můžete vidět na fotce, nakonec to zas tak velká katastrofa není... ale zdá se mi, že na fotce to vypadá mnohem lépe, než ve skutečnosti.




0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)