Pages

101 Mandal pro krásný den #1




Jak můžete vidět, je na obrázku úvodní mandala, u které je vysvětleno, co to vlastně mandaly jsou. Tuhle jsem vybarvovala někdy v lednu tohoto roku. Nejsem si přesně jistá, kdy jsem mandalu dokončila, ale mám pocit, že to bylo buď v hodině matiky, nebo kultury.

Ačkoliv byl leden, pojala jsem mandalu jako strom, protože mi jednoduše připadala jako strom, hlavně díky těm listům. Jediné co tam působí trochu podivně, jsou ty květiny, ale zase úplně scestné nejsou.

Když mi mandala postupně vznikala pod rukama, byla jsem z toho docela "nervózní". Bála jsem se, že to bude vypadat hrozně, když je většina mandaly hnědá, i když jsou to různé odstíny. Ale nakonec to dopadlo skvěle, tedy aspoň podle mě. Mandala se mi moc líbí a pokaždé když knihu otevírám, musím se na ní podívat.



0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)