Pages

Zimní spánek

Nevěřily byste,jak závidím všem těm zvířátkům, kteří můžou zimu jednoduše prospat. Pravda, kdybychom taky dodržovaly zimní spánek asi bych si stěžovala, jaká je to ztráta času. Ale proč nemůžeme dodržovat něco podobného zimnímu spánku?

Já nejsem typ, který by se v zimně brodil sněhem, jen aby si mohl jít prohlédnout obchody nebo tak něco. Většinou v zimě vycházím ven jen proto, že musím do školy. No a na nákupy, ale na to máme auto. A tohle počasí a škola to nejde vůbec dohromady.

Venku je sice zima a člověk by měl mít na učení čas. Ale přiznejme si, tohle je ideální období, kdy se zavrtat do deky a číst, číst a číst. Nebo být na počítači a pracovat na blogu či si skypovat s přáteli. A tak je to mnohdy s učením horší, než když je hezké počasí. Aspoň u mě.

Pro mě by bylo tedy nejlepší, kdyby byl v zimě zákaz chození do školy a já se tak mohla celý den
povalovat v posteli s knížkou a notebookem. To by byl opravdový ráj na Zemi.

Ale ten opravdový zimní spánek bych asi nepřežila. Já nerada spím. Nebo mi to spíše přijde jako ztráta času. Proto vstávám kolem sedmý a chodím spát po jedenácté. Když mám volno, když ne, tak stávám v pět, což je i na mě dost hrozné mučení. Na druhou stranu bych se asi konečně jednou pořádně vyspala a nestresovala se tím vším, co jsem měla udělat a neudělala.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)