Pages

Zamilovaní nepřátelé - 5.Kapitola


Uběhly dva dny od té osudné noci. Tedy aspoň myslím, že to byly dva dny, ale jistá si tím být nemohu. Bála jsem se. Nepopírám to. Vlastně to bylo víc než strach. Byla jsem naprosto zděšená. Lidi by si asi myslely, že jsem silná a nebojím se ničeho. Ale bojím. V životě jsem už zažila plno dobrodružství, ale sama bych to nikdy nezvládla. Bylo to přátelství, co mi dodávalo odvahu a sílu.

Ale teď jsem tu sama. Bez přátel. Vydána na milost a nemilost. Kdybych se mohla alespoň něčím zaměstnat, ale není čím. Sedím ve tmě na studené podlaze v naprosté prázdnotě a třesu se zimou. Zkrátka jsem na tom bídně. Ale rozhodně se nehodlám vzdát. Nepotopím Harryho a Rona. I když mě budou mučit. A já vím, že časem sem někdo přijde a bude po mě chtít odpovědi.
V tu chvíli, kdy jsem si tohle pomyslela se otevřeli dveře a mě ozářilo světlo. Když si na něj moje oči přivykly poznala jsem dotyčného, který byl ve dveřích. Byl to ten, koho bych tu v životě nečekala. Draco Malfoy.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)