Pages

Zamilovaní nepřátelé - 56.Kapitola

Řekl jsem Hermioně, aby na mě počkala před hradem a vydal se do velké síně. Musel jsem mámě říct, že je Hermiona v pořádku a že jdeme pryč. Což ale bohužel nebylo možné, protože než jsem stačil promluvit, začal vřískat Potter.
"Kde je Hermiona?"
"Daleko od tebe." Ušklíbl jsem se.
"Okamžitě mi řekni kde je, chci s ní mluvit."
"To co chceš ty mi je naprosto jedno. Důležité pro mě je to, co chce Hermiona." Něco říkal dál, ale už jsem ho nevnímal. Prostě jsem ho obešel.
"Je Hermiona v pořádku?" Zeptala se máma, která právě klečela nad nějakým zraněním třeťákem a pomáhala mu.
"Je v pohodě. Ale nebyl by dobrý nápad, aby tady zůstala. Půjdeme se projít. Někam daleko odtud."
"Dobře. Přijďte pak domů." Vykulil jsem oči.
"Domů? Myslíš si, že je MalfoyManor to nejlepší místo, kam jí můžu přivést?"
"Asi máš pravdu. Kam teda půjdete?" My? Popravdě vůbec nevím, jestli bude chtít, abych šel kamkoliv s ní.
"Nevím. Ještě uvidíme, pak ti dám vědět."
"Ale kdyby něco v MalfoyManor je bezpečno. A dávejte na sebe pozor. Sice hodně smrtijedů zahynulo a někteří byly pochytány. Ale je tu plno raněných a nebyl čas všechno pořádně prozkoumat, určitě jich tu ještě spousta pobíhá."
"Budeme opatrní." Slíbil jsem a odešel za Hermionou. Určitě už jí bylo divné, kde jsem tak dlouho. Jestli neztratila trpělivost a neodešla.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)