Pages

Zamilovaní nepřátelé - 55.Kapitola


"Draco?" řekla jsem po chvíli.
"Ano?" zabručel, ale nebylo to otrávené zabručení, ale soucitné.
"Myslíš, že jsem hrozný člověk?"
"Proč?" Vypadal nechápavě a vyjeveně.
"Protože když mi Harry řekl, že je Ron mrtvý nic jsem necítila. Bylo mi to líto, ale ne tak jak by mělo. Nebylo mi do pláče. Neměla jsem chuť všechny proklít kvůli jeho smrti."
"Proto si utekla? Proto, že sis přišla jako špatný člověk?" jen jsem kývla a Draco hned pokračoval "Ty nejsi špatný člověk. Abych byl upřímný, jsi ten nejlepší a nejhodnější člověk, kterého jsem kdy potkal."
"To říkáš jen proto, že jsi strávil život ve Zmijozelu."
"Tam moc laskavých a dobrých lidí nepoznám, v tom máš pravdu. Ale ty v žádném případě nejsi špatný člověk. Weasley byl pro tebe už prostě cizí. Zareagovala jsi stejně, jako kdybys slyšela o úmrtí každého jiného cizího člověka."
"I tak to není správné. Byl to šest let můj nejlepší přítel."
"Který se na tebe vykašlal, když jsi byla v nouzi. Je naprosto normální, že ti připadá cizí." Od kdy dokáže takhle rozebírat lidské pocity?
"Kdy se z tebe stal psycholog?"
"Psycho…co?" Jen jsem se usmála.
"Ale nic. Asi bychom se měli vrátit zpátky."
"Myslím, že to není dobrý nápad. Měla by ses nadýchat čerstvého vzduchu."
"Proč ne?" stejně se mi z toho, jak ten hrad vypadal svíralo hrdlo.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)