Pages

Zamilovaní nepřátelé - 51.Kapitola


"Na mou obranu, nečekal jsem to." To mě donutilo se smát.
"Jistě." Protáhla jsem ironicky "Mimochodem dobrý den."
"Dobrý, Hermiono. Předpokládám, že se můj syn choval jako džentlmen, zvlášť když jste vydrželi v jedné místnosti. Myslela jsem, že vás najdu každého na jednom konci sídla."
"Obávám se, že tak velké, abych se mohli v klidu nesnášet, to tu není." Byla to pravda.
"Dobře. Hlavně, že jste se navzájem nezabili. Teď bychom se měli vrátit zpět do Londýna, aby všichni věděli, že jste živí a zdraví. A abych nezapomněla," sáhla do kapsy "tady je vaše hůlka. Našla jsem ji v MalfoyManor, jsem si jistá, že ji vidíte ráda." Vzala jsem si svoji hůlku. Okamžitě mnou prolétlo známé zachvění magie. Nevěřila jsem, že ji ještě někdy uvidím. Ale byla tu moje hůlka, kterou mám od svých jedenácti. Neponičená. Nevěřila jsem svým očím.
"Děkuju." Oči mi začaly samým štěstím slzet.
"Tak pojďte." Řekla nám paní Malfoyová a natáhla k nám ruku. Sice jsme se asi mohli přemístit sami, ale stejně jsme nevěděli kam. Divné ale bylo, že Draco za celou dobu neřekl ani slovo.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)