Pages

Zamilovaní nepřátelé - 43.Kapitola



Je to stejný spratek jako ve škole. Ale tohle mu jen tak neprojde. Možná nemám svou hůlku a jsem si naprosto jistá, že bez ní moc strašidelná nejsem. Pořád mám však něco, co ho zcela určitě dokáže vykolejit. Ženský zbraně vždycky zaberou a Draco Malfoy bude v pasti. Už se těším na jeho výraz, až nad ním vyhraju.

Normálně nejsem taková. Ale naštval mě a to neměl dělat. Je sice možné, že by se to všechno mohlo obrátit proti mně, ale tomu nevěřím. Draco Malfoy by mi neublížil. Je to stejný pocit jako ten, co jsem měla u Voldemorta. Můžu mu věřit. Bože tohle zní divně. Ale to že mu důvěřuji, nemění nic na tom, že se chová jako kretén a já mu to vrátím i s úroky. Usmála jsem se a šla si pro něco k snídani.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)