Pages

Zamilovaní nepřátelé - 39.Kapitola

Odešla jsem zpátky do svého pokoje a hodila sebou na postel. Proč se nemůže chovat trochu líp? Jako ve Voldemortově sídle? Tam se mi snažil pomoct a určitě z toho nic měl. Proč se teď chová jako ten stejný Malfoy, kterého jsem potkala na škole? To, že je hezký přece neznamená, že má právo chovat se jako… počkat co? Hezký? Tohle není dobrý. Jak o něm můžu takhle přemýšlet? Nikdy jsem o něm takhle nepřemýšlela. A ani bych neměla. Nemám k tomu důvod. Nenávidím ho. Bože, co si tu namlouvám. Je to nesnesitelný blb, ale vypadá dobře. Zabořila jsem hlavu do polštáře. Vážně nevěřím, že o něm takhle přemýšlím. Už mi to tu vážně leze na mozek. Potřebuju se vyspat. Ale hlavně se potřebuju dostat pryč z tohoto domu. Pryč od Malfoye.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)