Pages

Zamilovaní nepřátelé - 36.Kapitola



"Víš, že se bez vyzvání do cizího pokoje neleze?" Právě jsem šel z koupelny a viděl Grangerovou u dveří. A prostě jsem neodolal. Pořádně se mě lekla. To bylo asi poprvé v životě.
"Kde ses tu vzal?" řekla, ale ne tak sebevědomě jako obvykle.
"Přišel jsem z koupelny?" zeptal jsem se s povytažením obočím. Vypadalo to, že si teprve teď, všimla, že mám na sobě jen ručník.
"Jo….tak já tě tu asi nechám." Sotva tu větu vykoktala, zmizela. Myslím, že jsem si našel nový koníček. Vyvádět Grangerovou z míry je vážně zábava. Možná bych tu měl takhle chodit pořád. To by mě zajímalo, co by na to říkala. Začal jsem na sebe házet oblečení. Přece jí nevyděsím dvakrát za den. Ale mohl bych jí tu návštěvu oplatit. Ďábelsky jsem se usmál a můj chytrý mozek už vytvářel plán, jak jí naštvat. Konečně tu bude nějaká zábava.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)