Pages

Zamilovaní nepřátelé - 33.Kapitola



Den se se dnem setkal a týden byl pryč. Přesně jak paní Malfoyová slíbila, se za týden brzy po ránu se objevila v mém pokoji se svým synem v závěsu. Netvářil se zrovna nadšeně, ale to já také ne. Vidina mě a Malfoye společně na jednom místě byla přinejmenším znepokojivá. Ale nic jiného se dělat nedalo. A tak jsem čekala na pokyn. Jaké však bylo mé překvapení, když před nás položila starou mísu.
"My se nebudeme přemisťovat?"
"Nebylo by to bezpečné. Přesně za minutu se přenesete, tak se chyťte. Věci za vámi pošlu dalším přenášedlem." A přenášedlo je bezpečné, jo? Ptala jsem se sama sebe. Ale radši jsem držela jazyk za zuby.
Udělala jsem přesně to, co řekla. Chytla jsem se jedné strany mísy a Malfoy se chytil té opačné. Pak se se mnou zatočil svět.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)