Pages

Zamilovaní nepřátelé - 29. Kapitola



"Bez urážky, paní Malfoyová, ale já to s ním nevydržím." Spustila jsem, když Malfoy odešel. Choval se vážně hrozně.
"Obávám se, že nemáte na výběr."
"Mám na výběr. Pošlete mě za mými přáteli."
"To nepřipadá v úvahu. Všechny byste tím ohrozila."
"Jak to myslíte?" Byla jsem zmatená. A to se mně moc často nestává. Vlastně se mi to ještě nikdy nestalo.
"To nemusíte vědět. Dělala byste si zbytečné starosti."
"Když mi to nechcete říct, tak by to asi nebyly zbytečné starosti."
"Ale byly. Vy se teď musíte uzdravit."
"Ale…" Snažila jsem se odporovat.
"Žádné ale. Se svým synem si promluvím. Vy se teď prospěte."
"Dobrá." Pronesla jsem zachmuřeně a stočila se na bok. Nesnáším, když mi někdo něco přikazuje. Zvlášť, když jde o můj život.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)