Pages

Zamilovaní nepřátelé - 28. Kapitola



"Takže bychom si měli ujasnit plán."
"Když chce Grangerová za svými kamarádíčky, tak proč se snažit? Klidně ji pošli za nimi."
"Tady nejde jen o slečnu Grangerovou, ale i o tebe."
"Fajn."
"Co jste nám chtěla říct, paní Malfoyová?"
"Další rada Smrtijedů je za týden. Do té doby byste měla být zdravá a já vás oba přemístím do bezpečí."
"Kam vlastně?" Zeptal jsem se otráveně. Kdo by také otrávený nebyl.
"To ti neřeknu. Nechci riskovat, že by se to otec dozvěděl."
"Ty si fakt myslíš, že půjdu za ním a řeknu: Ahoj tati, víš co je nového? Za týden mě a Grangerovou máma přemístí tam a tam. Vezmi si kupu Smrtijedů a zajmi ji. Tohle si fakt myslíš?"
"Jedná se o tebe. Je to dost pravděpodobné." Ona prostě nemůže být aspoň pět minut zticha.
"Jistě. Já bych mrhal svojí energií na tvojí záchranu, a pak tě nechal zajmout. To už si zapomněla, kdo ti zachránil život?"
"Pokud si pamatuji, tak to byla tvoje matka a ne ty."
"Tak už dost! Můžete se laskavě přestat hádat?"
"Abychom se nehádali, tak bychom museli být v jiných místnostech. A víš co? Počkám dole. Stejně tu nemám co dělat. Rozhodla si všechno za mě." zakřičel jsem a odešel do kuchyně. Vím, bylo to trochu nefér. Ale za to všechno může Grangerová. Ne já, ne matka ale ona.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)