Pages

Zamilovaní nepřátelé - 27. Kapitola



"Promiňte, nechtěla jsem vás vzbudit."
"Je to váš dům."
"To sice ano, ale i tak. Tady jsem vám přinesla něco k snědku. Musíte nabrat síly."
"Děkuju. Ani nevím, jak se vám za to odvděčím."
"Přestanete se s mým synem hádat?"
"Já se s ním nechci hádat. To on ti hádky pořád začíná."
"A vy v nich pokračujete. Vážně si nemyslím, že vám prospějí. Akorát se pozabíjíte."
"Nepozabíjíme se, když mě pošlete zpět do Bradavic."
"Tam se nemůžete vrátit."
"Musím! Harry s Ronem mě potřebují. Musím bojovat."
"Nemusíte. Vaši přátelé by určitě nechtěli, aby jste se tam vrátila."
"Ne. To nechtěli."
"Tak vidíte. Teď jezte a pak se ještě prospěte. U večeře vše probereme."
"Dobře. Děkuji vám."
"Nemáte za co slečno Grangerová." řekla a zmizela.

Možná má pravdu. Možná bych se tam opravdu neměla vracet. Ale Harry s Ronem mě potřebují. A strávit nějakou dobu s Malfoyem opravdu nepůsobí zrovna lákavě.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)