Pages

Zamilovaní nepřátelé - 24.Kapitola



"Tak…co budeme dělat?" zeptal jsem se jí
"Máš mi dělat společnost. Nebo nevíš, co to znamená?"
"Jak je vidět, tak už jsi zdravá. Jsi stejně protivná jako dřív."
"Ne tak protivná jako ty."
"Mám to brát jako lichotku Grangerová?"
"Lichotku? Ty jsi asi upadl na hlavu."
"Nápodobně."
"Tohle nemá cenu. Jdu spát."
"Tak se hned neurážej Grangerová."
"Nejsem uražená. Chci spát."
"A to se nebojíš, že tě ve spánku zakleju?"
"OK. Zůstanu vzhůru."
"Moudré rozhodnutí, Grangerová."
"Zmlkni!"
"Mám ti dělat společnost. Sama si to řekla."
"Fajn. Co má přesně tvoje matka v plánu?"
"Nemám nejmenší tušení. O všem a tím myslím i tebe jsem se dozvěděl, když jsem vstoupil do tohoto pokoje."
"Nesmím zapomínat, že je Malfoyvá. Samé tajemství."
"Tohle budu ignorovat."
"Jak myslíš."
"Ty nechceš nikam do bezpečí viď?"
"Jak to myslíš?"
"Být to na tobě, tak se teď zvedneš a běžíš za Potterem a Weasleym."
"Máš pravdu."
"Proč?"
"Co proč?"
"Proč by si za ně byla ochotná položit život?"
"Jsou to moji přátelé."
"A kde byly ti tvoji přátelé, když jsi byla uvězněná ve sklepení?"
"Jestli se mi tady snažíš říct, že jim nemůžu věřit, tak komu pak můžu? Tobě snad? Víš co? Běž pryč. Vážně chci spát."
"Jistě. Nevěř člověku, který ti pomohl přežít."

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)