Pages

Zamilovaní nepřátelé - 23.Kapitola



"Vezměte si tyhle léky. Pomůžou vám."
"Co to přesně je?"
"Nebudu vás teď zatěžovat složením, ale pomůže vám to."
"Dobrá…" řekla jsem a váhavě to vypila.
"Asi jsem ti neřekl, že Hermiona všechno co dostane, považuje za jed."
"To není pravda. Mimochodem uvědomuješ si, jak si mi před chvílí řekl?"
"Jak bych ti měl říct, Grangerová?"
"Oslovil si ji Hermiono."
"Asi se vám něco zdálo. Co teď budeme dělat?"
"Když už sis nechal udělat snídani, tak by si ji mohl sníst.A pak můžeš jít se mnou nakupovat nebo dělat slečně Grangerové společnost."
"Klidně budu dělat společnost i trolovi. Jen když nebudu muset jít nakupovat."
"To jsem čekala. Tak já půjdu. A slečno Grangerová?"
"Ano?"
"Tady máte ještě jednu dávku léku. Po jedenácté si je vezměte."
"Dobře. Děkuji." Řekla jsem a ona hned odešla. A já tu zůstala s Malfoyem. Vážně divné. To už je po několikáté co jsme sami v místnosti a ještě jsme se nepozabíjely.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)