25. 8. 2015

The traveler´s wife

Název: Zakletý v čase
Původní název: The traveler´s wife
Žánr: Romantický/Drama/Fantasy
Země: USA
Délka: 103 minut
Rok: 2009



Na film jsem viděla reklamu na NovaCinema. Nejdřív mě film nijak moc nezaujal, ale jak šla reklama pořád dokola, začalo mě to pomalu zajímat. A vzhledem k tomu, že jsem neměla ten večer žádný jiný plán, řekla jsem si, že se na to podívám, přepnout to mohu vždycky.

Henry je zakletý v čase. Už od smrti svých rodičů, díky zvláštní genetické anomálii, cestuje do budoucnosti a minulosti. Bohužel pro něj, to není schopný ovládat. Jednou potká dívku jménem Clare. Navštěvoval ji v čase, kdy byla ještě malá holčička. Jenže vlastně se to ještě nestalo, a tak nemá nejmenší tušení, kdo Clare je. Ale Clare ví moc dobře, kdo je on a ví plno věcí o jeho prokletí, které on zatím neví. Paradoxně to ví všechno od něj.


Mně se film líbil. Genetická anomálie, která způsobuje cestování časem je originální a hodně zajímavý námět. Aspoň já jsem zatím nikde nic s podobným námětem ještě neviděla. Na druhou stranu jsem neměla hned chuť pustit si film znovu, ale vím, že kdyby ho ještě někdy dávaly v televizi, určitě se na něj podívám.

Jak jsem zjistila, tento film má knižní předlohu, kterou napsala Audrey Niffenegger. Knížku bych si opravdu ráda přečetla, ale bohužel jsem jí nikde nenašla. Upřímně doufám, že jí nakonec někde objevím, protože film se mi vážně moc líbil a jsem zvědavá, jak se liší od předlohy.
Film Zakletý v čase bych doporučila všem, kteří mají rádi cestování časem. Tady se můžete na cestování časem zaměřit z jiné perspektivy. Ale film je především romantický, takže pokud romantiku moc nemusíte, asi to nebude nic pro vás.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)