Pages

Vlkdodlak, upír nebo víla zuběnka?

Vlkodlak, upír nebo nějaké jiné stvoření? Pokud mě znáte je vám jasné, že fandím upírům. Jsou totiž neodolatelní. Ale je pravda, že jsou upířiny, které mě moc nenadchli. Třeba upíří deníky ve kterých se já příšerně motám nebo deník úúúúúúplně obyčejného upíra. Těmto knihám rozhodně nefandím. Ale rozhodně miluji Stefanovy deníky, které jsou narozdíl od upířích úplně úžasné a pak všechno od Jean Frost. Jakmile je to o upírech tak po té knize sahám. V budoucnu bych si tedy ráda přečetla Stmívání, které jsem si tedy chtěla přečíst tyto Vánoce, ale bohužel se nepovedlo. Dále školu noci, kterou mám také doma. A samozřejmě vampýrskou akademii. A všechno ostatní na co ještě narazím. prostě miluji upíry.


Ale vlkodlaky neodsuzuju. Musím teda říct, že co si vzpomínám, tak jsem o vlkodlacích zatím vůbec nic nečetla. Možná tak ve vedlejší roli. Ale je to taky moje oblíbená mýtická bytost, na kterou jsem tedy viděla plno filmů a ráda bych si i nějakou knihu o vlkodlacích přečetla. Bohužel o žádné knize, která by byla jen čistě o vlkodlacích zatím nevím. Snad na nějakou v nejbližší době narazím.




Ale to že jsem posedlá upíry a vlkodlaky neznamená, že na ostatní bytosti kašlu. Další nejznámější jsou asi andělé. Zatím jsem o nich nic nečetla, ale mám vyhlídnuté dvě série o nich a to Krásní mrtví a Andělé. Pak zbožňuji knihy Sukuba od Richelle Mead. A v té je vlastně všehochuť démoni, andělé, skřetové..... Takže vůbec nepohrdám ani ostatními bytostmi. Právě naopak, když vidím knížku o Sukubách, čarodějkách, elfech a dalších bytostí, tak si jí bez rozmyšlení půjčuji.

To je k tomuto tématu asi vše. Jestli jste z tohoto článku vzbudily dojem, že čtu jen něco, v čem jsou mýtické bytosti, tak se mýlíte. Já totiž čtu knihy všech typů. Ale pokud jste získaly dojem, že miluji všechno nadpřirozené, tak máte rozhodně pravdu.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)