Pages

Vánoční seznam



Podobné téma bylo i v první sérii tohoto projektu, ale to vůbec nevadí, protože seznam dárků patří ke každým Vánocům. Tentokrát asi originální nebudu, ale možná vám některá má přání přijdou divná.

Já jsem dopisy Ježíškovi nepsala. Neříkám, že jsem na něj nikdy nevěřila, věřila. Ale prostě jsem mu nekreslila obrázkové dopisy. A když jsem uměla psát, tak už jsem na něj nevěřila. Dalo by se to nazvat promarněním dětstvím. Ale já to mám nějak přehozené. Jako malá jsem nevěřila skoro v nic a teď věřím v upíry, vlkodlaky….

Seznam přání nemám ani teď. V hlavě určitě, ale nikomu to nedávám. Většinou to je tak, že když něco chci a vím, že mi to rodiče nekoupí jen tak, vyberu si nejbližší slavnostní událost a poprosím o to na ní. Někdy to dostanu někdy ne. Někdy mi to vadí, někdy si oddechnu, že mi tu pitomost nekoupily a někdo zapomenu, že jsem něco takového chtěla.

Co já chci tedy k těmto Vánocům? Určitě knížky. Nevím, jaké dostanu, ale jsem si na 99% jistá, že nějaké dostanu. Nejvíc bych asi ocenila konečně celou sérii Harryho Pottera. No uznejte, já takový maniak a nemám ho. Dále chci medailonek Eleny z TVD, ale pochybuji, že ho dostanu. A možná je to tak lepší, protože já šperky nenosím, takže bych ho asi měla párkrát a pak bych se na něj jen dívala. A poslední a momentálně pro mě nejdůležitější dárek, chci židly. Měkkou, koženou, černou, kolečkovou židli k počítači. Já vím, je divné, že tohle chci ze všeho nejvíc, ale chci. Tyhle židle jsou hrozně pohodlné.

Mohla bych si vymyslet stovku dalších věcí, které bych chtěla. Ale k čemu, když je doopravdy nepotřebuju? Když se to tak vezme, tak knížky taky nepotřebuji mít, ale je to můj koníček. Ale prostě obešla bych se, kdybych je nedostala k Vánocům.

Je mi jasné, že dostanu hodně dárků. A jsem vážně zvědavá, co moji rodiče vymyslí. Ale přiznávám, že mi na těch dárcích až tolik nezáleží. Mě jde spíš o tu atmosféru, společně strávený čas, pohádky a prázdniny.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)