Pages

Vánoce v Bradavicích - Remus Lupin



Mám rád Vánoce. Je to období, kdy od všech mých přátel dostanu nějaké ti knížky. I když si přiznejme, že zrovna po kamasútře, kterou mi daroval minulé Vánoce Sirius jsem netoužil. Ale je tu plno dalších lidí, od kterých se dočkám normálního knižního dárku. Nejhorší na Vánocích jsou však Siriusovi večírky. Jsem poberta tak se všech těch večírků musím účastnit. Dneska je taky jeden. A prý je opravdu speciální. Jen nevím proč, možná Sirius objevil nový druh ohnivé whisky?

"Reme, bavíš se?" přitančil ke mně už poloopitý Sirius
"Jako každý rok." Poznamenal jsem otráveně. Ale Sirius si toho jako vždycky nevšiml.
"Mám pro tebe dárek, kámo."
"Teď?"
"Jo…je u nás v pokoji." Řekl a hned odtančil pryč. Co má za lubem? S nepříjemným tušením jsem šel do naší ložnice.
Měl jsem pravdu. Po celém našem pokoji se válely nahé holky a na posteli bylo napsáno: Menší dodatek k loňskému dárku. Užij si to, Sirius. Roztrhal jsem papír na kousíčky. Hned jak bude Sirius střízlivý udělám to samé jemu. Ale jak se mám zbavit těch holek?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)