Pages

Vánoce v Bradavicích - Narcisa Malfoy


Miluji Vánoce. Je to jediný den v roce, kdy můj manžel zapomíná na to kým je. A není jeho jediným cílem vyhladit ze světa nečistokrevné kouzelníky. A věnuje se rodině. Proto si to užívám i já. Peču kvantum cukroví, i když to není moc zdraví a Lucius věčně nadává, že přibere. Ale ještě jsem si nevšimla, že by někdy dokázal odolat.

Můj manžel má ale zvláštní smysl pro humor. Minulý rok mi dal jako dárek podvazky. Přímo před naším synem a zbytkem rodiny. To bylo příšerné fópá. Taky si to od mě pak pěkně slíznul. Teď už to neudělá.
"Zlato, něco pro tebe mám." Ozval se z haly Lucius
"Ale Vánoce jsou až zítra."
"Já vím, ale tohle si musíš otevřít hned." S pokrčením ramen jsem si od něj vzala balíček a otevřela ho. A tehdy jsem přísahala, že už mu v životě žádné cukroví neupeču. V balíčku byla růžová pouta.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)