Pages

Vánoce v Bradavicích - Fred Weasley

Co je lepšího než trávit společné Vánoce s rodiči, mým dvojčetem, malou sestřičkou, natvrdlým bratrem, chytrým bratrem, přechytralým bratrem a odvážným bratrem. A dalšími padesáti příbuznými? Já vám to povím, všechno je lepší než tohle!

Všichni se baví. Nemám nic proti zábavě, ale tohle mi zábavné nepřijde. Všichni mě ignorují, mě? Copak to jde? Jasně, umřel jsem. Jsem duch, nemůžou mě vidět, ale to přece neznamená, že s nimi nechci oslavit Vánoce.

Připadá mi, že je to snad za trest. Proč jsem na téhle druhé straně? Nic zlého jsem neudělal a teď se musím koukat na to, jak se všichni, které mám rád, baví. Beze mě.

S leknutím jsem odhodil věštírnou kouli, co mi dal George k Vánocům. Tahle předpověď se mi vůbec nelíbí.

Všichni se začali smát. "Měl si vidět svůj výraz, brácho. Neboj. Je to jen nové zboží, co mě napadlo. Potřeboval jsem ho na někom vyzkoušet a ty si byl skvělý terč."

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)