Pages

Vánoce v Bradavicích - Dobby


Mám rád Vánoce. Vždycky dostanu od svého přítele Harryho Pottera nějaké ponožky. Je to skvělé. Už jich mám celkem 274. Doufám, že letos svou sbírku zase rozšířím. Ach, ponožky. Je tak nádherné, že si na mě moji přátelé vzpomenou.

"Dobby?" slyšel jsem hlas Harryho Pottera. A pak jsem ho i viděl.
"A tady jsi. Něco pro tebe mám." Řekl a předal mi krabici. Nadšeně jsem ji otevřel a byly tam ponožky. Pár s kaktusem, jeden se sovou a další s erbem Nebelvíru. A ještě plno dalších pestrobarevných ponožek.
"Harry moc děkuju. Je to nádherný dárek."
"Ale to ještě není všechno. Hermiona ti posílá tohle." Podal mi další balíček. Že by další ponožky to by bylo prima. Ale ejhle.
"Harry moc děkuju. Ale…co to je?"
"To jsou slipy Dobby. Hermiona si říkala, že už by si mohl začít nosit nějaké spodní prádlo, když tu skoro denně děláš stojky."

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)