Pages

V které knižní zemi bych chtěla strávit Vánoce?

A teď příspěvek, který měl být opravdu dneska... ale pro změnu jsem se tak úplně nedržela tématu.

V kterém knižním světě bych chtěla trávit Vánoce… tohle je opravdu zapeklitá otázka. Jako první mě napadl Harry Potter, respektive Bradavice. Určitě by bylo fajn strávit tam Vánoce, ale pak jsem si řekla, že bych nechtěla trávit Vánoce ve škole a jelikož nejsem kouzelník, trávila bych je jinak doma.

Tak jsem se zamyslela znovu. Napadla mě Narnie, protože byla zasněžená, ale pak jsem si uvědomila, že vlastně nemám nejmenší tušení, jak tam vypadají pravé Vánoce a kupovat zajíce v pytli opravdu nehodlám.



Tak jsem se zamyslela do třetice a uvědomila jsem si, že nemám nejmenší tušení. Tak jsem si pročítala názvy knih, které jsem přečetla a uvědomila jsem si, že je hodně knih ve kterých bych chtěla strávit Vánoce, ale ty knihy se odehrávají v našem světě.

Proto dnešní téma tak úplně nesplním. Nedokážu říct nějakou knižní zemi, kde bych chtěla strávit Vánoce. Nebo aspoň ne přímo. Přeci jen je tu jedno místo, kde bych chtěla Vánoce strávit, ale není to přesně podle zadání. Chtěla bych strávit nebo minimálně zjistit jak vypadají Vánoce v Říši divů. Ale otázka je, jestli tam Vánoce vůbec jsou? A asi by mě také zajímalo, jestli slaví Vánoce elfové z Pána Prstenů, to by také bylo určitě zajímavé.

Ale tohle všechno jsou jen nepřímé odpovědi a možná, že kdybych zjistila, jak tam vypadají, ani bych tam být nechtěla. Nejlepší bude, když budu slavit Vánoce v našem světě a a knižní zemi budu mít jen v hlavě.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)