Pages

Tři zimní obálky

 
 
Jakmile mi někdo řekne, vyber tři zimní obálky, mám v hlavě úplně prázdno. Nedokážu si vybavit knížky se zimními obálkami. Naštěstí strýček Google vždycky pomůže. Řekla jsem strýček Google? Tak to jsem se přeřekla. Měla jsem na mysli sestřenici Databázi knih.

Nakonec jsem si tedy s její pomocí na pár knížek vzpomněla. Nebo je spíše vyhledala v seznamu přečtených knih. Nejhezčí obálky jsem vybrala a teď vám je představím od té nejhezčí.

Jako první je to kniha Ledová pustina ze série Válka čarodějek od Maite Carranz. Obálka je celá v modrém a ještě tam je lední medvěd. Spojuje dvě moje velké lásky modrou a zvířata. Může být barva láska? No to je jedno. Tak mé dvě oblíbené věci. Ale medvěd není věc. No, víte jak to myslím.

Obálka se mi hodně líbí, ale to se nedá říct o knize, která byla fajn, ale nic extra. Proto se obálka ke mně domů bohužel nikdy nedostane, ale přežiju to.


Ještě víc se mi ale líbí obálka Odinova kletba, kde je vlk. Ale nebyla jsem si jistá, jestli je to přímo zimní obálka, tak jí tu zmiňuji jen tak mimo.




Jako druhá je tu obálka knihy Jako led od J. Lynn. A ta obálka je prostě úžasná, akorát teda nechápu tu rozepnutou košili. Kdo normální chodí v zimě s rozepnutí košilí? Myslím, že autor obálky nebyl úplně při smyslech.

Doufám, že knížka včetně obálky ke mně jednoho dne poputuje. Ani obálka ani knížka není tak úplně v mé topce, ale tuhle spisovatelku miluji. Takže časem určitě pořídím, nejen kvůli obálce, ale i knize.


A jako poslední jsem vybrala knihu Vánoční dárek od Katie Price. A je to poslední přijatelná obálka, kterou jsem našla, i když uznávám, že ta obálka působí úplně jinak, než má působit. Ale nemůžu říct, že by byla ošklivá.

A ta knížka je dost romantika, už si to moc nepamatuji, četla jsem to asi minulé léto? Nevím přesně. Sice je v tom akce, ale pořád dost romantika. No každopádně to není nic výjimečného. Ani kniha ani obálka, takže pokud nebude fakt nějaká extra sleva, tak se do mé knihovny také nedostane.

Asi jsem opět úplně nesplnila zadání, ale vážně mám v hlavě vygumováno. Už aby byly ty Vánoce. Ale jelikož jsou za dveřmi, asi bych měla s tímhle projektem trochu pohnout.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)