Pages

Tři věci, které mám na Vánocích ráda

 
 
Mám pocit, že podobné téma jsem tu tento rok už měla, ale nevadí. Opakování je matka modrosti ne?

Na Vánocích mám ráda hodně věcí, jedna z nich je výzdoba. Miluji, jak se všechno třpytí, barevně ladí a je to jednoduše krásné. Stromeček s ozdobami a řetězy nebo vlastně i nazdobené perníčky se dají považovat za dekoraci. Působí to skvěle.


Nebudu vám nic nalhávat. Na Vánocích mám ráda dárky. Jednak mám ráda, to jak je to hezky zabalené. Hodně často mi je líto to i rozbalit. Pak to očekávání, co v tom asi bude? Je to tvrdé, je to měkké… že by knížka, že by ponožky? A nakonec radost z nové věci.


A poslední věc je pohoda a klid. Většina lidí o Vánocích blázní, já ne. Já si v klidu sednu k televizi nebo lehnu ke knížce a je mi naprosto skvěle. Možná, že tohle mám na Vánocích úplně nejradši. Žádná práce, jen relaxace.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)