Pages

Tradice, zvyky a obyčeje

Trochu zmatený další příspěvek... možná to asi radši přeskočte :D


Vánoce jsou podle mě jedna velká tradice. Stromeček, cukroví, dárky… kdo z vás si umí představit Vánoce bez toho? Já tedy ani náhodou! K tradicím patří tedy i večeře, ale popravdě moc lidí, včetně mě, kapra na Vánoce nemá.

Ale pak jsou tu takové ty věci, jako házení střevícem nebo rozkrajování jablka či celý den nejíst, abyste viděli zlaté prasátko a plno dalších věcí. Popravdě, i když věřím, že život je něco víc než realita, tohle není nic pro mě. Nemá cenu dělat některou z těchto tradic, když jim nevěříte. A já jim nevěřím. Protože když nevěříte, hodíte dvakrát, abyste se přesvědčili, a osud udělá tu zákeřnost, že padne opak toho co předtím.

Nemám proti těmhle tradicím nebo spíše zvykům nic, ale podle mě patří o pár století zpátky. Ale jinak mám ráda nazdobený stromek, světýlka a dokonce mám ráda i otravné čokoládové postavičky, které jsou v krámech už od října.
Věřím tomu, že Vánoce jsou něčím výjimečným, co se musí pořádně oslavit. Pokud dodržujete tradice je to určitě krásné. Ale já jsem asi ovlivněná Amerikou a Santou, Frostym…

Teď mám pocit, že jsem vám vůbec nic neřekla a melu tu samé blbosti, takže tohle je radši všechno, co vám řeknu. A nezabíjejte mě, ale takhle to prostě je.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)